ارتقاء بخاری صنعتی

ارتقاء بخاری صنعتی

ارتقاء بخاری صنعتی

ارتقاء بخاری صنعتی

در گذشته تولیدکنندگان برای تامین گرمایش سالن های تولید از سیستم های سنتی(زمینی) همچون: بخاری انرژی، جت هیتر، هیتر زمینی، فن کویل، رادیاتور و… استفاده میکردند. اما با پیشرفت تکنولوژی سیستم هایی طراحی شدند که بتوانند عملکرد موثر تری در این مکان ها داشته باشند و همچنین از نظر مصرف انرژی بهینه تر باشند.

مانند هر پیشرفت دیگری، هنگام ارتقاء سیستم های قدیمی مشکلاتی ایجاد می شود.تعیین اینکه چه زمانی مزایای ارتقا واقعاً بر هزینه‌ها و ناراحتی‌های اضافی بیشتر است، می‌تواند دشوار باشد.

در اینجا چند مزیت برتر جهت ارتقاء بخاری صنعتی برای شما آورده شده است.

سیستم بخاری تابشی فاران تابش در سالن های صنعتی

بهبود ایمنی کارخانه و پرسنل با بخاری تابشی

بر کسی پوشیده نیست که حوادث و موارد نزدیک می تواند سوابق ایمنی را در صنایعی مانند نفت و گاز و فرآوری شیمیایی مخدوش کند. اجرای اهداف خاص در مورد ایمنی به بسیاری از مشاغل کمک می کند تا رتبه های ایمنی خود را حفظ و حتی افزایش دهند.

گرمایش مستقیم ذاتاً خطرناک است و زمانی که پردازش سیالات و مواد شیمیایی قابل اشتعال به درستی نظارت و کنترل نشود، می تواند بیشتر شود. اجرای یک سیستم مدرن و ایمنی تضمین می کند که استانداردهای ایمنی به سادگی رعایت شوند.

سیستم های بخاری تابشی(گرماتاب) با توجه به نصب در ارتفاع و استفاده از سنسور فشار ایمنی و قرار گرفتن متعلقات تشکیل شعله و جرقه زن در فضای محصور و ایجاد دمای غیر مستقیم در اجسام از ایمنی بسیار بالایی برخوردار هستند.

این عملکرد به کارکرد ایمن تجهیزات حیاتی در میدان اجازه می دهد و به اطمینان از انطباق با کدها و استانداردهای قابل اجرا کمک می کند.

مصرف بهینه گاز

بهینه سازی مصرف سوخت :

سیستم های گرمایش تابشی فاران تابش با بهره گیری از مشعل اتمسفریک،عملکرد انتقال دما به اجسام در محیط ، کاهش تلفات جا به جایی هوا ، استفاده فقط در زمان کاری، رسیدن به دمای مطلوب در زمانی کمتر از 30 دقیقه و با مصرف گاز کمتر از 5 متر مکعب در ساعت و مصرف برق کمتر از 100 وات ، 60% در مصرف گاز و 90% در مصرف برق صرفه جویی میکند.

در کانال آپارات رهروصنعت با ما همراه باشید.

نصب سقفی بخاری تابشی فاران تابش

نصب در ارتفاع و گرمایش در کف :

سیستم های گرمایش تابشی در ارتفاع به دو صورت آویز و دیواری (در صورت وجود جرثقیل سقفی) نصب می شوند . با این ساختار علاوه بر اینکه فضایی از سالن یا محیط را اشغال نمی کنند از تجمع افراد حول وسایل گرمایش جلوگیری می شود. همچنین با بهره گیری از عملکرد تابش خورشیدی دما در کف متمرکز می شود ، به عبارتی این سیستم تنها راهکار گرمایش فضای باز می باشد.

فواید سلامتی

سطح آسایش حرارتی با گرمایش گرماتاب بسیار بالا است. از آنجایی که گرمایش تابشی از هوای اطراف برای انتقال گرما استفاده نمی کند، کیفیت هوای داخل بهبود می یابد. این یک نوع گرما غیر خشک‌کننده است، هوای محیط را خشک نمی‌کند، اما همچنان برای کاهش تشکیل قالب عمل می‌کند، زیرا تراکم رخ نمی‌دهد و گرد و غباری در گردش نیست، همانطور که با گرمایش همرفت از رادیاتور اتفاق می‌افتد.
گرمایش تابشی همچنین با نفوذ به پوست ما و ایجاد انبساط عروق خونی که می تواند منجر به کاهش فشار خون شود، گردش خون را بهبود می بخشد. مسمومیت با مونوکسید کربن همیشه تهدیدی برای بخاری‌های گازی است، زیرا شما در حال سوزاندن سوخت‌های فسیلی هستید، و هنگام استفاده از گاز برای گرم کردن خانه، یک آشکارساز ضروری است.

نصب دیواری بخاری تابشی

مزایای زیست محیطی

روش تولید و مصرف انرژی ما در حال تغییر است، زیرا اهداف اقلیمی برای رسیدن به هدف خالص صفر در حال تغییر است. گرمایش بزرگترین منبع منفرد انتشار کربن است که بیش از یک سوم کل انتشار را تشکیل می دهد. انتظار می رود که گاز اصلی به تدریج حذف شود زیرا ممنوعیت دیگ بخار  از سال 2023 برای تمام ساختمان های جدید  اجرا می شود.
با ظهور جستجو برای فناوری‌های سبز بیشتر، گرمایش گرماتاب در فهرست گزینه‌های گرمایش ظاهر می‌شود. گرمایش تابشی می تواند به کاهش ردپای کربن در محیط شما کمک کند، انرژی کارآمدتر است و انرژی بسیار کمتری نسبت به انواع دیگر سیستم های گرمایشی مصرف می کند. انواع جدیدی از سیستم‌های گرمایشی مانند گرماتاب احتمالاً ارزان‌تر می‌شوند زیرا ارائه‌دهندگان تولید خود را در جهت رسیدن به هدف خالص آب و هوای صفر  افزایش می‌دهند

سهولت در نصب و اجرا

از دیگر مزایایی که استفاده از سیستم گرمایش تابشی برای سالن های تولید دارد این است که پیاده سازی و اجرای این روش ها چندان دشوار نیست. یکی از مواردی که موجب می شود این سیستم ها مقرون به صرفه باشد این است که به راحتی نصب و اجرا می شوند و شما می توانید در مدت زمانی اندک و بدون نیاز به صرف زمان زیاد این سیستم را در فضای خود اجرا کنید. شما تنها یک بار این سیستم را در ساختمان خود پیاده سازی می کنید و برای همیشه با نگهداری صحیح می توانید از آن استفاده نمایید.

سیستم گرمایش تابشی

سخن آخر

در نتیجه، ارتقاء بخاری صنعتی شما میتواند در سطوح مختلف هم سودمند است. چند مزیت ذکر شده در بالا نکاتی عالی برای شروع است. با این حال، اینها تنها تعدادی از دلایل متعددی است که باید به طور جدی مورد توجه قرار گیرد.

مقاله مزایای سیستم گرمایش تابشی

شرکت رهروصنعت به نمایندگی از شرکت فاران تابش با بیش از 10سال سابقه موفق در ارائه و خدمات مربوط به بخاری تابشی در استان مازندران فعالیت میکند.

اگر که شما هم قصد ارتقا سیستم گرمایش سالن خود را دارید با ما در تماس باشید و از خدمات رایگان ما بهره مند شوید.

در واتساپ با ما در ارتباط باشید

 

دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *