قیمت بخاری تابشی چقدر است؟

مقدمه ای بر مقاله قیمت بخاری تابشی

قیمت بخاری تابشی

اگر شما هم به فکر گرمایش محیط خود هستید، احتمالا تا به الان نام های «بخاری تابشی» «هیتر تابشی لوله‌ای» «سیستم گرماتاب» و… به گوشتان رسیده است. این دستگاه که تصویر آن در ادامه هم قرار داده ایم، در حال حاضر یکی از امن ترین و به صرفه ترین راه ها برای رسیدن به گرمای کافی و آسایش دمایی حتی در محیط های باز می‌باشد و با کارکرد خود می‌تواند مکان موردنظر را در کمتر از ۱۰ دقیقه به دمای مطلوب برساند و افراد را شگفت‌زده کند!

نگه داری بخاری تابشی

سیستم گرمایش تابشی یکی از فناوری های گرمایش فضاهای داخلی و خارجی است. امروزه بخاری تابشی (گرماتاب) یکی از مدرن ترین، مناسب‌ترین و بعلاوه مقرون به صرفه ترین سیستم‌ گرمایش تابشی برای گرمایش تمامی فضاهای باز با ارتفاع بالا مانند سوله‌های بزرگ صنعتی، آلاچیق و تراس ویلاها، رستوران و کافه ها، استخرها، انبارها، مرغداری‌ها، گلخانه‌ها، تعمیرگاه‌های خودرو، آشیانه‌های هواپیما، فضاهای ورزشی و نمایشگاهی است. و انواع فضاهای بدون حصار مانند اسکله، مساجد، پارکینگ ها و مکان‌های مشابه شناخته شده است.

برای مطالعه مقاله بخاری تابشی چیست کلیک کنید.

در سیستم بخاری تابشی رهروصنعت، بر خلاف سایر روش های گرمایشی، اتلاف انرژی کمتری از طریق سقف وجود دارد. در واقع برخلاف روش های دیگر که هوا را گرم می کند و این هوای گرم بیشتر در زیر سقف متمرکز می شود و سطوح نزدیک به کف و محل فعالیت پرسنل دمای مناسبی نخواهد داشت و از آنجایی که گرمای حاصل از سیستم گرمایش تابشی از طریق مادون قرمز منتقل می شود بنابراین می توان مسیر گرمایش را هدایت کرد و گرما را در فضاها و مکان های دیگر نیز توزیع کرد. از طرفی سیستم گرمایش تابشی باعث گردش هوا نمی شود که در نتیجه مواد معلق مثل گرد و غبار موجود در هوا به میزان قابل توجهی کاهش می یابد و بر سلامت محیط کار تأثیر مثبت می گذارد. گرمای حاصل از گرمایش سیستم بخاری تابشی با الگو گرفتن از عملکرد خورشید مستقیماً اجسام و افراد را بدون واسطه هوا، کل محیط و حتی فضای باز را گرم می کند. در نتیجه سیستم گرمایش تابشی محیط را سریعتر گرم می کند و کوتاه شدن زمان گرمایش منجر به صرفه جویی زیادی در انرژی و زمان می شود.

 

بخاری تابشی فاران تابش

قیمت بخاری تابشی (گرماتاب) در شرکت رهروصنعت

شرکت رهروصنعت برای قیمت گذاری محصولات ” بخاری تابشی” شاخص های متعددی را در نظر می‌گیرد. شاخص هایی نظیر :

  • انتخاب بهترین مواد اولیه موجود در بازار
  • دقت بسیار بالا در مونتاژ
  • بالاترین دورۀ گارانتی و خدمات پس از فروش در ایران
  • سریع ترین نصب و خدمات پس از فروش در سراسر کشور
  • بهره مندی از تیم های مهندسی قبل و بعد از فروش
  • ارائه خدمات رایگان مشاوره
  • کارشناسی و مهندسی رایگان پروژه

موارد فوق و بسیاری از خدمات و امکانات دیگر، تعیین کننده بهای محصول بخاری تابشی رهروصنعت به مشتریان عزیز می باشد.

اجرای بخاری تابشی در فضای باز رستوران

گارانتی بخاری تابشی رهروصنعت

از دیگر وجه تمایزهای بخاری تابشی رهروصنعت با سایر رقبا در متریال و همچنین گارانتی و خدمات پس از فروشی است که برای سیستم بخاری تابشی در نظر میگیرد.

برای اطلاع دقیق تر از متریال بکار رفته در بخاری تابشی رهروصنعت کلیک کنید.

شرکت رهروصنعت به نمایندگی شرکت فاران تابش در استان مازندران لوله های سیستم های بخاری تابشی لوله ای را که از جنس آلومینایز است به مدت 10سال و فن مشعل را 3سال گارانتی میکند و همچنین خدمات پس از فروش مادام العمر برای محصولات به مشتریان محترم خود ارائه می دهد.

اجزا تشکیل دهنده گرماتاب

تولید کننده دستگاه بخاری تابشی (گرماتاب)

یک نکنه حائز اهمیت دیگری که باید آن را بدانید این است که شرکت رهروصنعت به نمایندگی شرکت فاران تابش در استان مازندران امن‌ترین دستگاه‌های گرمایش لوله ای صنعتی را تولید و عرضه می کند و از این جهت که خود مستقیما تولید کننده سیستم بخاری تابشی است از نظر قیمت هم نسبت به سایر رقبا متمایز است.

برای اطلاع از قیمت بخاری تابشی با کارشناس های ما در ارتباط باشید.

 

 

دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *