سیستم بخاری تابشی در تعمیرگاه

سیستم بخاری تابشی در تعمیرگاه

سیستم بخاری تابشی در تعمیرگاه

وقتی زمستان نزدیک می‌شود و دما کاهش می‌یابد، ادامه کار بر روی برخی از پروژه‌هایی که در تابستان یا پاییز فعالیت می کردید و سرگرمی‌هایی که از آن لذت می‌بردید، سخت می شود. در هوای سرد کار در فضای باز بسیار سخت است و گاراژ سرد خیلی مناسب نیست. با یک سیستم بخاری خوب، گاراژ و تعمیرگاه شما می تواند به کارگاهی تبدیل شود که قابل استفاده در روزهای سرد هم باشد و بالتبع عملکرد و راندمان پرسنل را افزایش می دهد.

یکی از این مشاغل که معمولا در روزهای سرد به مشکل برمی خورند تعمیرگاه ها و گاراژها می باشد.

 

مزیت برتر استفاده از سیستم بخاری تابشی در تعمیرگاه

روش های گرمایش سنتی برای تعمیرگاه ها موثر نیست.

به چند دلیل، گسترش کانال به داخل گاراژ راه بهینه ای برای گرم کردن فضا نیست. شما باید جریان هوای متعادلی داشته باشید تا با مشکلات فشار مواجه نشوید. هر فوت مکعب هوایی که از خانه شما خارج می شود باید یک فوت مکعب هوا وارد کند. اجرای کانال کشی به گاراژ می تواند عدم تعادل جدی برای گرمایش و سرمایش ایجاد کند. سیستم‌های گرمایش تابشی گاراژ به‌طور خاص برای مقابله با چالش‌های منحصربه‌ فردی که همراه با گرم کردن فضای گاراژ به وجود می‌آیند طراحی شده‌اند. با گرماتاب ، می توانید گاراژ خود را بدون اتلاف انرژی یا دیدن قبوض هنگفت انرژی به یک فضای کاری راحت و مناسب برای پرسنل خود تبدیل کنید.

دانلود کاتالوگ بخاری تابشی تعمیرگاه

با بخاری تابشی فاران تابش(گرماتاب) مصرف انرژی صرفه جویی کنید.

سیستم گرمایش تابشی مصرف گاز را 60% و مصرف برق را 90% کاهش می دهد.

برای اطلاع بیشتر مقاله مصرف انرژی بخاری تابشی را بخوانید.

یک سیستم بخاری تابشی در تعمیرگاه می تواند به شما کمک کند تا پروژه های خود را سریعتر به پایان برسانید.

نصب بخاری تابشی گاراژ به این معنی است که دیگر نیازی به پوشیدن کلاه و دستکش زمانی که در حال کار بر روی پروژه های دیگر هستید، ندارید. شما می توانید پروژه ها را در تمام طول سال و دو هر ساعت از روز ادامه دهید، و همچنین کمتر احتمال دارد که پروژه ها را بعلت سرمای محیط به تعویق بیندازید.

بخاری های سقفی گاراژ فضای ذخیره سازی شما را افزایش می دهند.

سیستم گرمایش تابشی در گاراژ کار شما را راحت‌تر می‌کند. گرم کردن تعمیرگاه با سیستم بخاری تابشی(گرماتاب) به شما این امکان را می دهد که از فضای گاراژ برای نگهداری وسایل حساس به دما مانند لباس، کتاب و مبلمان چرمی استفاده کنید. با انتقال وسایل به گاراژ بدون آسیب رساندن به هنگام کاهش دما، فضای ذخیره سازی ارزشمندی را در گاراژ خود آزاد کنید. علاوه برآن سیستم بخاری تابشی در ارتفاع نصب می شود به همین دلیل فضای تعمیرگاه شما را اشغال نمیکند و دیگر افراد و پرسنل حول سیستم گرمایشی تجمع نمی کنند.

ایمنی بخاری تابشی فاران تابش در تعمیرگاه

در تعمیرگاه ها اغلب مواد اشتعال زا مانند روغن و بنزین وجود دارد. عملکرد سیستم بخاری تابشی بگونه ای است که با دمای غیر مستقیم محیط را گرم می کند و و شعله درون لوله محافظت می شود. به همین دلیل خطر آتش سوزی و آسیب را بسیار کاهش می دهد.

مقاله طریقه عملکرد بخاری تابشی

چه فاکتورهایی برای تشخیص دستگاه مناسب تعمیرگاه باید بدانیم؟

چند عامل مهم و محاسباتی وجود دارد که باید قبل از تهیه کوره گاراژ بدانید: فوت مکعب گاراژ شما، دمایی که می خواهید به آن برسید و نوع فعالیت شما در گاراژ. شما ابتدا فوت مکعب گاراژ خود را محاسبه کنید تا کارشناس بتواند بهترین اندازه بخاری تابشی برای فضای شما را به طور دقیق تخمین بزند. طول و عرض کف گاراژ خود را ضرب کنید تا متراژ صحیح را بدست آورید. سپس این عدد را در ارتفاع سقف ضرب کنید تا فوت مکعب به دست آید.

پیدا کردن بهترین بخاری تابشی تعمیرگاه متناسب با نیاز شما

بخاری های تابشی فاران تابش یک اندازه نیستند. گاراژها با اندازه های مختلف به انواع مختلفی از سیستم های گرمایش تابشی گاراژ نیاز دارند. برای اطلاع از سیستم مورد نیاز تعمیرگاهتان می توانید به صورت رایگان از مشاوره کارشناسان ما بهره مند شوید.

با ما در ارتباط باشید.

جهت مشاهده نمونه های بیشتر به اینستاگرام ما مراجعه کنید.

دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *