مراحل نصب بخاری تابشی (گرماتاب)

مراحل نصب بخاری تابشی

مراحل نصب بخاری تابشی

نصب دستگاه بخاری تابشی فاران تابش

دستگاه بخاری تابشی یک سیستم گرمایش تابشی است که در مدل‌های مختلف و توسط برندهای مختلفی تولید می‌شود. یکی از انواع گرماتاب‌ها، مدل سقفی آن است که چه در کافه و رستوران ها چه در سوله‌ها و محیط‌های صنعتی و چه در گلخانه‌ها و یا مرغداری‌ها، باید از سقف آویزان یا به دیوار نصب شود.

دانلود کاتالوگ بخاری تابشی فاران تابش

نصب سیستم بخاری تابشی (گرماتاب) باید با دقت انجام شود زیرا از اهمیت بسیار ویژه‌ای برخوردار است. اگر این هیترهای لوله ای در مناسب ترین محل قرار نگیرند عملکرد قابل قبولی ندارند و نمی‌توان از تمام ظرفیت‌شان استفاده نمود.

بخاری تابشی در تعمیرگاه

نکات نصب بخاری تابشی (گرماتاب)

همانطور که اشاره کردیم، مراحل نصب بخاری تابشی باید با دقت فراوانی انجام شود و باید توجه داشت که، در صورتی که طراحی سیستم‌های گرمایش تابشی مناسب نباشد، عملکرد آن منفی خواهد بود و حتی ممکن است از عمر دستگاه بکاهد. همچنین اگر این دستگاه‌ها در محل‌هایی که جلوی تابش مستقیم انرژی گرمایی را می‌گیرد، نصب شود آن موقع حتی عملکرد دمایی غیر قابل قبولی خواهد داشت و کاربر را ناامید می‌کند!

نکات مهمی که تیم نصب سیستم دستگاه گرماتاب باید به آن توجه داشته باشد شامل:‌ ارتفاع مناسب دستگاه در محل، جای‌گیری دقیق و محاسبه شده، تعداد موردنیاز سیستم گرمایشی با توجه به ظرفیت و اندازه کلی محیط، توجه به کارکنان و دستگاه‌های کار در محل و… می‌شود.

در صورت رعایت نکات ذکر شده، می‌توانیم از گرمایش محیط خود خیالی آسوده داشته باشیم و دمایی که نیاز است را کسب کنیم!

سیستم بخاری تابشی فاران تابش

مراحل خرید و نصب بخاری تابشی

بعد از خرید سیستم بخاری تابشی معمولا پس از 5روز کاری دستگاه برای مشتریان ارسال می شود.بعد از ایجاد ساپورت مناسب توسط خریدار، دستگاه بخاری تابشی بین 5 تا 7 روز کاری توسط تیم نصاب به صورت رایگان به وسیله بالابر ایمنی که مشتری برای نصاب ها فراهم میکند نصب خواهد شد در مرحله دوم از طرف شرکت رهروصنعت برگه ای مربوط به گازکشی و برق کشی برای خریدار ارسال خواهد شد تا کارهای مربوطه طبق این فرم انجام شود پس از اعلام آمادگی خریدار، تیم نصب مجددا جهت راه اندازی و تست دستگاه خدمت می رسند.

فیلم توضیحات مهندس رضایی درباره مراحل خرید بخاری تابشی

هیتر سقفی فاران تابش

مزیت مهم هیتر تابشی

سیستم گرماتاب یا همان هیتر تابشی لوله ای یک ویژگی مهم دارد که آن را نسبت به دیگر دستگاه‌های موجود در بازار و البته نسل قدیم سیستم‌های گرمایشی، متمایز می‌کند.

هیتر سقفی فاران تابش به هیچگونه موتورخانه مرکزی و سیستم انتقال سیال گرم جهت انتقال گرمایش ایجاد شده به محل مصرف انرژی و موردنظر نیاز ندارد. این مزیت مهم باعث می‌شود تا در کنار کاهش هزینه‌ها و مقرون به صرفه بودن، دیگر نیازی به موتورخانه و دردسرهای آن و همچنین ایجاد یک محل برای موتور خانه گرمایشی، نباشد.

گرمایش یکنواخت، کاهش مصرف سوخت، راندمان بالا، گرم کردن محیط در کمتر از ۱۰ دقیقه، کم صدا بودن و عدم ایجاد مزاحمت برای نیروهای کار و… از دیگر مزیت‌های هیتر تابشی گازی برند فاران تابش می‌باشد که نشان از یک محصول تمام عیار است.

مقاله کامل مربوط به مزیت بخاری تابشی را از دست ندهید.

با انتخاب این سیستم هیتر گازی گرماتاب می‌توانید از گرمایش یکنواخت سالن آسوده خاطر باشید چرا که در سالن‌های بزرگ صنعتی، کارخانه‌جات و حتی مکان‌های تجاری، با استفاده از سامانه‌های گرمایش تابشی امکان گرمایش موضعی و قسمتی از محیط بدون نیاز به گرمایش کل سالن وجود دارد و دیگر نگرانی بابت پول های هنگفت قبض گاز و هدر رفت و اتلاف انرژی  وجود ندارد.

بخاری تابشی در سالن صنعتی

خرید هیتر تابشی

چنانچه قصد اطلاع از قیمت و یا خرید سیستم‌های گرمایشی تابشی (هیتر سقفی) را دارید، به شما پیشنهاد می کنیم حتما با کارشناسان رهروصنعت که نمایندگی فاران تابش در استان مازندران هستند تماس بگیرید. ما آماده هستیم تا به صورت کامل به سوالات شما پاسخ داده و کاملا رایگان شما را در خرید محصول مورد نظرتان همراهی کنیم.

می توانید برای کسب اطلاعات و جزئیات بیشتر درباره سیستم های گرمایش صنعتی به بخش مقالات سایت رهروصنعت مراجعه کنید.

دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *