انواع سقف متحرک

انواع سقف متحرک و مزایای آن

انواع سقف متحرک و مزایای آن

سقف متحرک

سقف متحرک

انواع سقف متحرک یک سیستم مدرن است که امروزه در فضاهای مختلفی مانند رستوران‌ها، کافی شاپ‌ها، سواحل، ویلا، پاسیو، رووف گاردن، پارکینگ، گلخانه و محل‌هایی از این قبیل امکان ایجاد یک سقف را به وجود می‌آورند که می‌توان آن را باز و بسته کرد. استفاده از این سقف‌ها فضایی دلنشین را در هر زمانی و هوایی برای شما فراهم می‌کند.

انواع سقف اتوماتیک متحرک

سقف متحرک انواع مختلفی دارند که بسته به کارایی و محل اجرای آن‌ها می‌تواند تنوع بالایی داشته باشند. در ادامه انواع مختلف سقف های متحرک را معرفی می کنیم و مزایای هرکدام را توضیح میدهیم. لطفا تا انتها با ما همراه باشید.

سقف متحرک آلومینیومی

۱- سقف متحرک آلومینیومی

سقف متحرک آلومینیومی از انواع سقف اتوماتیک متحرک است که علاوه بر محافظت شما و اتومبیل تان از نور مستقیم خورشید، باعث زیبایی بیشتر نمای بیرونی منزل شما و یا رستوران شما خواهند شد. این اکسسوری کاربردی و شیک مکانی مناسب برای لذت بردن از فضای بیرون از منزل را بدون برخورد با شرایط نامطلوب آب و هوا ایجاد می‌کند.

سقف متحرک آلومینیومی، با تیغه‌های آلومینیومی طراحی شده اند، که با چرخش خود به نور خورشید اجازه عبورمی‌دهند و در عین حال یک جریان هوای طبیعی ایجاد می‌کنند که فضای زیر آن را خنک نگه می‌دارد. تیغه‌های آلومینیومی را می‌توان به طور کامل بست تا در صورت لزوم یک سقف مستحکم ساخته شود که مقاومت بسیار بالایی دارد و می‌تواند مقدار بار زیادی (برف و باران) را تحمل کند. باز و بسته شدن سقف‌های آلومینیومی، با فشردن یک دکمه به راحتی انجام می‌شود. زیرا این سقف به صورت برقی و اتوماتیک کار می‌کند.

مزایای سقف اتوماتیک متحرک آلومینیومی

۱- هزینه نگهداری بسیار کم و آسان

۲- عمر طولانی

۳- وزن سبک

۴- مقاوم در برابر پوسیدگی

۵- سازگار با محیط زیست

۶- ظاهری  زیبا

سقف متحرک پارچه ای

۲- سقف متحرک پارچه ای

سقف متحرک پارچه ای یک سیستم پوشش پارچه ای و آلومینیومی است که با کمک موتور برقی کار می‌کند و درست مانند سقف یک ماشین کروکی باز و بسته می‌شود. سقف متحرک پارچه ای، پوشش‌های مقاوم در برابر باران، آفتاب و باد را برای انواع تراس و بالکن ارائه می‌دهد. به دلیل بهره بردن از تنوعی مناسب در اندازه و طراحی می‌توان از سقف متحرک پارچه ای در انواع محیط‌های بزرگ و کوچک استفاده کرد.

این سقف‌ها در هنگام باز بودن در برابر نور شدید، باران‌های سیل آسا و باد محافظت می‌کنند. وقتی بسته باشد، به شما امکان لذت بردن از آفتاب را بدون حس ابری بودن می‌دهد. موتور برقی تمام زحمت باز و بسته کردن سقف محافظ ضد آب را می‌کشد.

با ما در اینستاگرام همراه باشید.

مزایای سقف متحرک پارچه ای

۱- تبدیل فضای مرده به فضای مفید و قابل استفاده

۲- محافظت در برابر نور شدید خورشید

۳- محافظت در مقابل گرما و سرما

۴- کیفیت بالا

5- جنس پارچه از پارچه پلی استر با روکش pvc

۶- ضد آب است

۷- در طرح و رنگ‌های متنوع

8-قابلیت نصب بخاری تابشی (گرماتاب)

سقف متحرک شیشه ای

۳- سقف اتوماتیک شیشه ای

سقف شیشه ای متحرک یکی از انواع سقف‌هایی است که در مکان‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. دیگر مانند گذشته افراد به دنبال این نیستند که از مصالحی مانند آهن، گچ و سیمان و مواد مشابه برای اجرای سقف استفاده نمایند. امروزه پیمانکاران و دست اندرکاران ساختمانی به دنبال ایجاد خلاقیت و استفاده از محصولات جدید در ساختمان می‌باشند. سقف شیشه ای متحرک در پاسیوی کوچک تا رستوران‌های بزرگ و اماکن مشابه آن قابل اجرا می‌باشد.

سقف شیشه ای متحرک از شیشه‌هایی با ضخامت ۱۰ و ۱۲ میلیمتر تشکیل می‌شود. تمام شیشه‌ها در سقف شیشه ای متحرک، شیشه سکوریت می‌شوند که اگر در اثر شکست احتمالی فرو ریخت خاصیت برندگی نداشته باشد. سکوریت باعث می‌شود که تکه‌های شیشه سر گرد بوده و در صورت اصابت به فرد کمترین آسیب را داشته باشند.

مزایای سقف متحرک شیشه ای

۱- با استفاده از نور طبیعی به جای الکتریسیته بعنوان یک منبع نور موجب صرفه جویی در مصرف انرژی می‌شود

۲- وجود طرح‌ها و تکنیک‌های مختلف در طراحی شیشه‌ها

۳- امکان ساخت و تولید در ابعاد و سایزهای مختلف

۴- علاقه افراد برای داشتن فضایی زیبا و متفاوت و با کاربرد دوگانه

۵- عمر طولانی، فرم پذیری و برخورداری از زیبایی

برای مشاهده نمونه های سقف متحرک کاتالوگ ما را دانلود کنید.

سقف متحرک پلی کربنات

۴- سقف متحرک پلی کربنات

سقف متحرک پلی کربنات نوعی سقف جمع شونده است که برای استخرها فوق العاده بوده و مورد استفاده استخرها بیشتر از بقیه مکان‌ها قرار می‌گیرد. این سقف جمع شونده زیبایی و ظاهر شکیل خاصی را به فضا و استخر می‌بخشد و تنوع در اشکال و انواع مختلف دارد.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌ها این سقف متحرک داشتن سازه آلومینیومی سبک است، که آن را برای استفاده عالی کرده است. سقف متحرک پلی کربنات عایق بوده و دچار پوسیدگی نمی‌شود.

مزایای سقف متحرک پلی کربنات

۱- ایجاد فضایی شیک و. زیبا

۲- طراحی مدرن و جذاب

۳- دارای ریموت کنترل

۴- دارای نورپردازی خطی

۵- ایجاد فضای مناسب و استاندارد را برای کاشت و برداشت محصولات در گلخانه ها

۶- مقاوم در برابر گرد و غبار، آتش و رطوبت

برای داشتن اطلاعات بیشتر از سقف متحرک با کارشناسان ما در ارتباط باشید و از راهنمایی و خدمات رایگان ما بهره مند شوید.

دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *