سیستم گرمایش تابشی در رستوران

سیستم گرمایش تابشی در رستوران

بهترین سیستم گرمایش تابشی در رستوران و کافه ها

گرمایش فضای باز در گذشته امری غیر ممکن بوده است. منظور گرمایش فضاهایی از مثل رستوران ها، تراس، آلاچیق و روف گاردن و … در فصول سرد سال است. به وجود آوردن دمای مطلوب در فضاهای باز، به علت بسته نبودن فضا ممکن نیست در نتیجه از فضاهای باز در فصول  سرد سال کمتر استفاده می شود ولی با استفاده از بهترین سیستم گرمایشی و تابشی در فضای باز می توان امکان استفاده از فضاهای باز را در فصول سرد سال فراهم نمود.

سیستم بخاری تابشی در رستوران صفا

گرمایش فضای باز با سیستم گرمایش تابشی رهروصنعت

در صنعت تاسیسات برای گرمایش فضای باز، از سیستم گرمایش تابشی (گرماتاب) استفاده می شود. سیستم گرمایش تابشی در ارتفاع روی سقف یا دیوار نصب می شود و گرما را از سمت بالا به کف انتقال می دهد بنابراین با استفاده از سیستم گرمایش تابشی در فضای باز، فضای مفید اشغال نمی شود.

با نصب سیستم گرمایش تابشی در ارتفاع، گرما به سمت پایین تابیده می شود و این عمل دقیقا مانند تابش نور خورشید است. تابش خورشید بدون هیچ گونه تاثیرپذیری از اتمسفر عبور کرده و گرما به صورت امواج الکترومغناطیس به سطوح بدن افراد و اجسام منتقل می شود. سیستم بخاری تابشی نیز بدین روش، بدون واسطه هوا فضای باز را گرم می کند.

اگر وقت گذراندن در فضای باز منزل، برای شما لذت بخش است، حتما می‌دانید که این کار در فصل زمستان و با وجود هوای سرد، کمی دشوار خواهد بود. استفاده از سیستم گرمایش تابشی رهروصنعت ایده بسیار هوشمندانه‌ای برای فضای بیرونی است. سیستم‌های گرمایش تابشی‌ عموما مقرون بصرفه ‌اند و خیلی سبکی هستند. همچنین بسیار کم مصرف‌اند و فضای قابل توجهی را گرم می‌کنند.

تمامی مراحل خرید رایگان می باشد.

 

بخاری تابشی فاران تابش در رستوران کارکتر

فواید استفاده از سیستم گرمایش تابشی :

  1. استفاده از سیستم گرمایش تابشی در فضای باز به کاهش مصرف سوخت و جلوگیری از اتلاف حرارت کمک بسزایی می کند و همین عامل باعث شده است که استفاده از سیستم گرمایش تابشی در فضاهای باز از قبیل رستوران ها و آلاچیق و ویلا روز به روز بیشتر شود. به عبارتی صاحبان مشاغل می توانند با حداقل مصرف انرژی فضاهایی که در فصل سرد کارایی ندارند را قابل استفاده کنند.
  2. استفاده از سیستم گرمایش تابشی از لحاظ مصرف سوخت و انرژی بسیار به صرفه است و موجب کاهش هزینه برای مالکان این فضاها در مقایسه با سیستم های گرمایشی قدیمی می شود.
  3. نصب و استفاده از این سامانه گرمایش تابشی حتی در فضاهای بدون سقف نیز وجود دارد و با کمک زنجیز یا استفاده از ستون و نصب پایه هایی می توان دستگاه گرمایش تابشی را از ساپورت های دستگاه آویزان کرد.
  4. این سیستم به موتور خانه و تاسیسات پیچیده نیاز ندارد و نگهداری و جابجایی آن بسیار آسان است.
  5. امکان گرمایش فقط در ساعات کاری توسط سیستم گرمایش تابشی برای فضاهای باز به وجود می آید.

اطلاعات بیشتر درباره مزایای بخاری تابشی و ایمنی آن را در این مقاله بخوانید.

بخاری تابشب فاران تابش در پیتزا نیلز

سوخت بخاری تابشی (گرماتاب)

سوخت مورد نیاز سیستم های گرمایش تابشی، گاز شهری و برق است که مصرف گاز را 60% و مصرف برق را 90% کاهش می دهد. در این هیترهای تابشی، گاز شهری درون لوله های بلند می سوزند و انرژی گرمایی تولید شده به صورت تابشی،توسط این لوله ها وارد محیط می شود، ضریب تابشی این لوله ها  بسیار زیاد است به همین دلیل انرژی تلف شده بسیار کم خواهد بود و باعث کاهش مصرف انرژی می شود. حرارت تولید شده با سوختن گاز شهری به امواج مادون قرمزی تبدیل می شود که توسط لوله ها به محیط تابانده می شوند، در بالای لوله ها صفحات ذوزنقه شکل قرار دارد که امواج تابیده شده به سمت بالا را به سوی پایین و محل مورد نیاز منعکس می کنند. با توجه به توسعه صنعت رستوران و کافی‌شاپ و همچنین گسترش فرهنگ استفاده از فضای باز در فصول سرد سال در فضاهایی نظیر رستوران، باغ تالار، ویلا، آلاچیق، روف گاردن و… یکی از دغدغه‌های صاحبان این فضاها تامین گرمایش فضای باز است هیترهای لوله ای باعث گرمایش سریع محیط می شوند و در کمترین زمان ممکن گرمایش محیط را فراهم می سازند.

برای مطالعه بیشتر درباره مصرف سوخت بخاری تابشی در مقالات بعدی با ما همراه باشید.

اجرای بخاری تابشی توسط شرکت فاران تابش

شرکت رهروصنعت به نمایندگی از شرکت فاران تابش به مدیریت مهندس پاکدل با بیش از 10سال سابقه موفق در استان مازندران به تولید محصولات گرمایش تابشی و ارئه خدمات مربوط به آن می پردازد.

برای اطلاع از قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 

دانلود کاتالوگ رستورانی بخاری تابشی فاران تابش

دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *