گرمایش فضای باز کافه

گرمایش فضای باز کافه

گرمایش فضای باز کافه

کافه بیگ بایت نوشهر

استفاده از فضاهای باز، در عین جذابیت بصری، امکان بهره‌گیری از فضاهای مرده را نیز به معماران، رستوران‌داران، مراکز تفریحی، فرهنگی و مسکونی می‌دهد. اما این امکان در هوای سرد کمی چالش برانگیز بود. که با بوجود آمدن سیستم های گرمایش تابشی این مشکل نیز حل شد.تصور کنید زیر بارش باران یا حتی برف، در زیر سایبانی نشسته باشید؛ در حالی‌ که اطراف شما دما فوق‌العاده پایین است و شما در کنار سیستم گرمایشی، مشغول نوشیدن چای یا قهوه مورد علاقه‌تان هستید!

گرمایش کافه و رستوران

گرمایش فضای باز کافه و رستوران

در ماه‌های سرد، اغلب فضای بیرونی توسط مشتریان استفاده نمی‌شود. یک سیستم هیتر تابشی در فضای باز می‌تواند حداکثر ظرفیت صندلی را در فضای شما را افزایش دهد و فضای مرده را قابل استفاده کند.

در فضاهای باز امکان گرمادهی به‌ صورت سنتی وجود ندارد. استفاده از دستگاه‌های قدیمی گرمایشی، موجب اتلاف انرژی گاز و برق می شود.

استفاده از هیتر تابشی در فضای باز به‌ عنوان وسیله گرمایش در کافه و رستوران ها، به سبب عملکرد تابشی ای که دارد بسیار موثر و قابل قبول بوده. این دستگاه‌ها برخلاف هیترها به گرم کردن هوای محیط نمی‌پردازند، بلکه به‌ جای هوای اطراف، به گرم کردن اجسام، انسان‌ها و سطوح پرداخته و بدین ترتیب با تابش اشعه‌های تابشی خود بر روی آنها، انرژی گرمایی خود را منتقل می‌کنند.

بخاری تابشی در رستوران

مزایای گرمایش در رستوران ها

با بکارگیری چنین سیستم‌ هایی، تابش خورشیدی شبیه سازی شده و سطوح، اشخاص و هر وسیله در مقابل این اشعه‌ها گرم می‌شوند. ارتفاع نصب این نوع دستگاه‌ ها در محیط‌ های باز، کوتاهتر بوده و به‌ طور معمول در زیر سایبان، داخل آلاچیق و چترهای نصب شده به کار گرفته می‌شود.

تجربه لذت‌بخش صرف غذا و نوشیدنی در فضای باز

بسیاری از مشتریان غذا خوردن در بیرون را تجربه‌ای لذت‌بخش و دلپذیر می‌دانند. وجود گزینه‌های صندلی در پاسیو در رستوران شما یک راه عالی برای جذب مشتریان و بیشتر شدن آنها است!

نگهداری آسان و کم‌ هزینه

سیستم‌های بخاری پاسیو مدرن تعمیر و نگهداری بسیار کمی دارند.

ایمنی بالا

طبق عملکرد بخاری تابشی، شعله درون لوله حافظت شده است . دمای غیر مستقیم ایجاد میکند. به همین دلیل احتمال خطر و آتش سوزی را به حداقل می رساند. علاوه بر آن روی سقف دور از دسترس افراد و کودکان قرار دارد و همچنین فضای روی زمین را اشغال نمیکند.

بیصدا و بادوام

بخاری‌های تابشی بسیار بی‌صدا هستند. و شما میتوانید با اضافه کردن آیتم کاور محافظ فن و مشعل یا کاور دکوراتیو به صدای فن را کمتر کنید و به زیبایی دستگاه بیافزایید. برای مشاهده نمونه های کاور بخاری تابشی به صفحه اینستاگرام ما مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید: مقاله کاور بخاری تابشی

باکس محافظ فن و مشعل مشکی
    باکس محافظ فن و مشعل مشکی
دکوراتیو مشکی
              دکوراتیو مشکی

عملکرد هیتر تابشی لوله‌ ای

بخاری‌تابشی رهروصنعت از مشعل‌ها، فن‌ها، رفلکتورها(منعکس کننده) و لوله آلومینایز تشکیل شده‌اند که هر کدام وظیفه خاصی داند. شلعه توسط مشعل تشکیل شده و درون لوله جریان پیدا میکند و به وسله فن مکنده به لوله دوم هدایت میشود. گرما به‌ وسیله رفلکتور ها در محیط پخش می‌شود که به جسم منتقل می‌شود و گرما را به سمت جلو هدایت می‌کند و 96 درصد سوخت و 4 درصد گاز CO2 را از فن خارج می‌کند و گاز را تا حد امکان به لوله انتهایی منتقل می‌کند.

برای اطلاع از اجزای سیستم گرمایش تابشی لوله‌ای کلیک کنید.

هیتر رستوران

کاربرد هیتر تابشی لوله‌ای

این طرح از سیستم‌های گرمایشی فاران تابش مناسب برای موارد زیر هستند:

  • فضای باز رستوران و کافی‌شاپ
  • باغ‌های شخصی
  • استخرها
  • تالارها
  • مساجد
  • سالن‌های صنعتی
  • مراکز عمومی
  • سالن‌های ورزشی
  • کارواش‌ها و تعمیرگاه‌ها
  • و …

مقاله انواع بخاری های تابشی را از دست ندهید.

کافه 24 ساری

نتیجه‌گیری

استفاده از سیستم گرمایشی و تابشی به خصوص در فصل‌ های سرد، برای شغل هایی مانند کا و رستوران داران بسیار مهم و حیاتی است. با ایجاد فضایی مطلوب که در عین حفظ زیبایی و بهره‌گیری از محیط باز فضای پیرامون، آسایش و راحتی مشتریان را فراهم کند، به رونق کار این مکان‌ ها کمک کرده و سبب افزایش مشتریان خود شوید.

سیستم بخاری تابشی که از سیستم تابش طبیعی خورشید الگو گرفته شده‌اند، یکی از بهترین راهکارهای برای گرمایش در رستوران ها هستند.

شرکت رهروصنعت با بیش از 10سال سابقه موفق با مدیریت مهندس پاکدل در زمینه سیستم گرمایش تابشی در استان مازندران در حال فعالیت است که در این سال ها با افتخار به بیش از 500 مورد از کافه و رستوران های استان مازندران خدمتی موفق ارائه کرده.

اگر شما نیز قصد تجهیز فضای خود به سیستم بخاری تابشی دارید با ما تماس بگیرید و به صورت کاملا رایگان از راهنمایی کارشناسان ما استفاده کنید.

 

دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *