کاور بخاری تابشی

کاور بخاری تابشی (گرماتاب)

کاور بخاری تابشی فاران تابش

بخاری تابشی فاران تابش به همراه کاور دکوراتیو

همانطور که در مقالات قبل گفتیم از بخاری تابشی فاران تابش برای گرمایش سالن هایی با ارتفاع سقف بیش از 4 متر مانند فروشگاه های بزرگ ، فضاهای مذهبی ، سالنهای ورزشی ، تالارهای پذیرایی، سالن انتظار بانکها ، ترمینالهای مسافری ، ایستگاههای قطار و همچنین ورودی و فضای باز رستوران ها ،کافه ها ، تراس و آلاچیق ویلاها ، بالکن هتل ها و آپارتمانهای مسکونی با ارتفاع نصب حدود 3 متر می تواند به نحو شایسته در فصل سرد سال استفاده کرد.

معمولا در فصول سرد سال، استفاده از فضای باز محدود می شود اما در صورتی که این مکان ها با هیتر تابشی (گرماتاب) تجهیز شود می توان از فضای باز در هوای سرد هم لذت برد.

 

از بخاری های تابشی برای گرمایش فضاهای مدرن هم استفاده می شود که حفظ زیبایی این فضاها از اهمیت خاصی برخوردار است، بنابراین به منظور زیبایی و همخوانی دستگاه بخاری تابشی لوله ای با فضای محل نصب آن ، می توان از کاور استفاده کرد علاوه بر زیبایی، این کاور به عنوان پوششی دستگاه بخاری تابشی را در برابر باد و نفوذ باران محافظت میکند.

کاور بخاری تابشی در پروژه های مختلفی اجرا شده که با رضایت بسیار زیادی از سمت مشتریان همراه بوده است.

برای مشاهده پروژه های دیگر به صفحه اینستاگرام ما مراجعه کنید.

عملکرد دستگاه بخاری تابشی با کاور

نحوه تامین گرمایش در سیستم های گرمایش تابشی کاور شده، همانند دستگاه های بخاری تابشی صنعتی بوده و تنها ظاهر آنها تغییر یافته است. در این دستگاه ها گرمای حاصل از احتراق سوخت در لوله های آلومینایز بخاری تابشی فاران تابش، پس از منعکس شدن توسط رفلکتور که در پشت لوله ها قرار دارد، به سمت پایین می تابد و مانند عملکرد خورشید افراد را گرم می کند. دستگاه بخاری تابشی فاران تابش در فضای باز پس از مدت زمان کوتاهی شعاع حرارتی مطلوبی را برقرار میکند به طوری که افراد در هوای سرد، آسایش دمایی را احساس خواهند کرد.

برای آشنایی دقیق تر با اجزاء و عملکرد بخاری تابشی کلیک کنید.

تفاوت باکس محافظ و کاور دکوراتیو 

کاور ها بخاری تابشی در دو آیتم که شامل باکس محافظ فن و مشعل و کاور دکوراتیو است، در شرکت فاران تابش با توجه به رنگ و جنس مورد نظر مشتری تولید میشود.

باکس محافظ فن و مشعل فقط ابتدای دستگاه بخاری تابشی یعنی فن و مشعل آن را پوشش میدهد اما کاور دکوراتیو از ابتدا تا انتهای هیتر تابشی را می پوشاند.

بخاری تابشی با باکس فن و مشعل سفید
بخاری تابشی با باکس فن و مشعل سفید

 

بخاری تابشی با کاور دکوراتیو سفید
بخاری تابشی با کاور دکوراتیو سفید

جنس و رنگ کاور بخاری تابشی

کاور های معمولی بخاری تابشی از جنس ورق آهنی دوبل شده است که در کوره ها الکترواستاتیک، رنگ کوره ای (رنگ پودری) به آن پاشیده می شود و در رنگ های سفید، مشکی یا با توجه به کد رنگ مورد نظر مشتری ارائه می شود.

بخاری تابشی با باکس فن و مشعل استیل
بخاری تابشی با باکس فن و مشعل استیل

 

بخاری تابشی با کاور دکوراتیو استیل طلایی
بخاری تابشی با کاور دکوراتیو استیل طلایی

کاور دکوراتیو استیل طلایی بخاری تابشی (گرماتاب)

کاور های استیل با جنس استیل 430 و 304 تولید می شود که استیل 304 ضدزنگ است و همینطور کاور استیل طلایی هم از جنس فلز به رنگ طلایی است که ورق آن از کشور کره وارد می شود و در کارخانه فاران تابش خم کاری و ساخت آن انجام می شود.

 

توری گرماتاب

توری محافظ بخاری تابشی                                    بخاری تابشی به همراه کاور دکوراتیو و توری محافظ

و در آخرین آیتم، توری دکوراتیو محافظ هست که روی لوله ها را می پوشاند و خطر تماس با دستگاه بخاری تابشی را از بین می برد علاوه بر محافظت، زیبایی این سیستم را کامل تر می کند. از توری گارد محافظ برای دستگاه های گرمایش تابشی (گرماتاب) که در سالن های ورزشی به کار رفته استفاده می شود زیرا این توری به عنوان گاردی از لوله ها و فن و مشعل بخاری تابشی محافظت میکنند و زمان پرتاب توپ از آسیب و خسارت به دستگاه و توری جلوگیری می شود.

کاور دکوراتیو و توری گارد بخاری تابشی

برای اطلاع از قیمت بخاری تابشی و کاور های آن با ما در ارتباط باشید.

 

ویژگی های کاور بخاری تابشی

زیبایی و همخوانی با محیط

محفوظ بودن مشعل دستگاه در برابر باد و باران

مناسب برای فضاهای مدرن

برخورداری از زیبایی و استحکام بیشتر

قابلیت تجهیز شدن به توری محفاظ

امکان انتخاب رنگ دستگاه با توجه به دکوراسیون

در معرض دید نبودن مشعل و فن

از بین بردن خطر سرقت دستگاه

احساس مطلوب و آسایش گرمایی

عدم اشغال فضای فیزیکی

کاهش هزینه نگهداری و تعمیرات

عدم چرخش هوا و پراکندگی گرد و غبار

 

دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *