مناسب ترین روش گرمایش فضای باز

مناسب ترین روش گرمایش فضای باز

مناسب ترین روش گرمایش فضای باز

بخاری تابشی در رستوران

سیستم گرمایش سقفی رستورانی که به آن هیتر تابشی لوله ای نیز می‌گویند، به جرات می‌توان گفت که مناسب ترین روش گرم کردن فضای باز مانند رستوران،کافی‌شاپ‌ها، روف‌گاردن‌ها، تراس‌ها و… می‌باشد.

فراهم آوردن محیطی گرم و دلپذیر برای محیط های باز در عین کاهش هزینه‌ها و مصرف انرژی، یکی از دغدغه‌های صاحبان رستوران‌ها، کافی شاپ‌ها و دیگر اماکن خدماتی و تفریحی است. روش های رایج مانند استفاده از بخاری، هیترها و تولید کننده‌های باد گرم، رادیاتور و امثال آن، قدیمی است و در عرصه گرمایش فضای باز کارایی کافی ندار و علاوه بر آن مصرف گاز بسیار زیادی دارد.

روش مدرن جایگزین، استفاده از سیستم گرماتاب رستوران است. دستگاه و سیستم گرماتاب همان هیتر تابشی لوله‌ای است که در بازار با نام‌های مختلفی شناخته شده است. اما چرا دستگاه بخاری تابشی رستورانی (هیتر تابشی لوله ای رستورانی) بهترین انتخاب برای شماست؟

کافه رستوران آنامو در بابلسر

بخاری تابشی رستورانی (گرماتاب رستوران) چیست؟

در واقع ایده کاری این دستگاه، استفاده از محیط بلااستفاده موجود در سقف رستوران، کافی شاپ، آلاچیق، روف گاردن، هتل و بانک است. نحوه عملکرد آن، منطبق بر تابش گرمایی و همرفت طبیعی است یک سیستم گرماتاب رستوران ، با دارا بودن لوله های U شکل تولید کننده گرما، انرژی گرمایی تولید شده را از سقف به محیط منتقل می‌کند. بدین ترتیب علاوه بر افزایش دمای محیط، مناسب ترین روش گرمایش فضای باز است و مشتریان نیز تجربه لذت بخشی خواهند داشت.

همچنین می‌توانید درباره عملکرد بخاری تابشی بیشتر بدانید.

بخاری تابشی در شیرینی لیلی

چرا بخاری تابشی (بخاری سقفی) بهترین گزینه است؟

سیستم های گرمایش زمینی که قبلا مورد استفاده بودند، عمل انتقال گرما را از هوای پایین که سردتر است آغاز می‌کردند و گرما به دلیل سبک بودن به سمت بالا میرود جایی که برای ما کاربرد چندانی ندارد اما یک هیتر تابشی رستورانی، ابتدا هوای گرم (که در ارتفاع بالاتر قرار گرفته) را گرم‌تر کرده و به پایین می‌فرستد. این موضوع با افزایش سرعت عمل همرفت، هدررفت انرژی را کاهش می‌دهد.

علاوه بر این، در یک فضای باز، هوا جریان دارد؛ در نتیجه هوای گرم شده توسط بخاری، رادیاتور و سیستم‌های گرمایش از کف به راحتی هدر خواهد رفت اما سیستم بخاری تابشی با الگو گرفتن از عملکرد خورشید افراد و اشیا را گرم میکند. مانند روزهای برفی که به محض قرار گرفتن در برابر نور خورشید گرما را احساس می کنیم.

همچنین نصب سیستم گرماتاب رستورانی ، علاوه بر آزاد گذاشتن فضای موجود در کف و دیوارهای محیط، زیبایی آن را دوچندان خواهد نمود. بی‌شک زیبایی و بهره وری بالا، رمز موفقیت هر کسب و کار و یکی از مهم‌ترین عوامل جذب و نگهداری مشتریان است.

سیستم گرمایش تابشی در رستوران گیلاکو ساری

هیتر رستورانی شامل چه قسمت‌هایی است؟

مشعل دستگاه، با اتصال به منبع انرژی خارجی، محل تولید گرمای آن است. این مشعل به لوله ای متصل است که گرمای تولیدی را برای انعکاس به محیط پیش می‌برد.

در سطح بالایی این لوله، قسمتی به نام منعکس کننده (یا رفلکتور) تعبیه شده؛ با توجه به قرارگیری سیستم گرماتاب رستوران در ارتفاع، وظیفه منعکس کننده، انعکاس انرژی به پایین (هوای محیط) است.

به منظور زیبایی و جلوه بیشتر، با درخواست مشتری، امکان اضافه شدن کاور و توری محافظ (گارد) نیز به دستگاه وجود دارد.

مقاله مربوط به کاور بخاری تابشی را از دست ندهید.

خاموش و روشن شدن هیتر لوله‌ای و یا همان سیستم گرماتاب نیز به وسیله ریموت هم انجام می‌شود؛ در نتیجه امکان کنترل آن به سادگی فراهم است.

بخاری تابشی فاران تابش به همراه کاور دکوراتیو

نصب و نگهداری سیستم گرماتاب رستورانی

نصب اولیه و راه اندازی دستگاه دشواری خاصی ندارد و به سادگی انجام می‌شود. متخصصان و کارشناسان تیم فاران تابش، این عمل را به نحو احسن برای شما انجام خواهند داد.

ضمنا برخلاف سیستم های گرمایش از کف، نصب هیتر تابشی رستورانی نیازی به انجام عملیات طولانی و هزینه بر ساختمانی ندارد و به راحتی انجام می‌گیرد.

گرمایش تیک اوی

چگونه از ایمنی گرماتاب رستوران مطمئن باشیم و با چه کسی مشورت کنیم؟

 

خطرات رایج سیستم های گرمایشی، مانند گازگرفتگی، برق گرفتگی، آتش سوزی، سوختن ناقص انرژی و نمونه‌هایی از این دست در هیتر تابشی رستورانی رفع می‌شود. علاوه بر این، طراحی دستگاه به نحوی است که احتمال بروز حوادث و کارکرد نامناسب به صفر می‌رسد.

اما اگر در مورد انتخاب دستگاه هیتر لوله ای و سیستم گرماتاب رستورانی مناسب کسب و کار خود، کارکرد دستگاه، هزینه‌های خرید و قیمت گرماتاب، نصب و نگهداری، امکانات خاص مورد نیازتان و موارد مشابه نیاز به راهنمایی بیشتر دارید، گروه کارشناسان شرکت فاران تابش آماده پاسخگویی به نیازها و سوال‌های شماست.

تجربه بیش از 10 سال ما و پروژه‌های به انجام رسیده، کیفیت محصولات را تضمین می‌کند.

برای مشاهده نمونه های بیشتر به صفحه اینستاگرام ، تلگرام و آپارات ما سر بزنید

 

دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *