صرفه جویی در مصرف انرژی با هیتر تابشی

 

نمی دانید چگونه قبض گاز خود را کاهش دهید و همچنان سرمای زمستان را کاهش دهید؟ سیستم های گرمایش تابشی صرفه جویی در انرژی و نکات زیادی است که به صاحبان خانه در صرفه جویی در هزینه کمک می کند. بهترین راه های صرفه جویی در انرژی در اطراف خانه و کاهش هزینه های برق خود را بررسی کنید

ابتدا، اجازه دهید به برخی از اصطلاحات HVAC و انرژی بپردازیم که گاهی اوقات مصرف کنندگان را گیج می کند. دانستن این شرایط به شما کمک می کند تا دقیقا متوجه شوید که برای چه چیزی می پردازید. یک اصطلاح رایج که احتمالاً در صورتحساب گاز بعدی خود خواهید دید:

هشدارهای اوج: در شهرهایی که معمولاً زمستان های های سرد را تجربه می‌کنند، زمانی که دما به طور متوسط تا زیر 0 درجه برسد، هشدارهای اوج صادر می‌شود. هشدارها از مصرف‌کنندگان می‌خواهند که مصرف گاز خود را زمانی که انتظار می‌رود در حداکثر سطح باشد کاهش دهند، که به کاهش پتانسیل هزینه‌های بالاتر کمک می‌کند.

اندازه هیتر تابشی: پیدا کردن بهترین بخاری گاراژ متناسب با نیاز شما

هیتر تابشی یک راه حل گرمایشی یک اندازه نیستند. گاراژهای با اندازه های مختلف به انواع مختلفی از سیستم های گرمایش گاراژ نیاز دارند. اگر سوالی دارید، یک متخصص تهویه مطبوع می تواند به شما در تعیین اندازه بخاری صنعتی مناسب برای گاراژ شما کمک کند.

چه اندازه بخاری برای گاراژ خود نیاز دارم؟

چهار عامل مهم و محاسباتی وجود دارد که باید قبل از تهیه کوره گاراژ بدانید: فوت مکعب گاراژ شما افزایش دمایی که می خواهید به آن برسید واحدهای حرارتی بریتانیا (BTUs) مورد نیاز است کارایی گاراژ شماابتدا فوت مکعب گاراژ خود را محاسبه کنید تا بهترین اندازه هیتر تابشی برای فضای خود را به طور دقیق تخمین بزنید. طول و عرض کف گاراژ خود را ضرب کنید تا متراژ صحیح را بدست آورید. سپس این عدد را در ارتفاع سقف ضرب کنید تا فوت مکعب به دست آید. در مرحله بعد باید افزایش دما را بدانید یا درجاتی که گاراژ شما باید گرم شود تا به دمای اتاق مورد نظر خود برسید. برای محاسبه افزایش دما، سردترین میانگین دمای پایین زمستان را از دمای بهینه اتاق گرم شده کم کنید. به عنوان مثال، طبق داده های آب و هوایی ایالات متحده، سردترین میانگین دمای پایین در د موین حدود 14 درجه فارنهایت است. اگر می خواهید گاراژ شما تا 68 درجه گرم شود، افزایش دما 54 درجه است. اگر می‌خواهید قدمی فراتر بردارید، می‌توانید BTU (واحدهای حرارتی بریتانیا) را که برای برآورده کردن نیازهایتان نیاز دارید، تخمین بزنید.

نحوه محاسبه BTU های مورد نیاز برای گرم کردن گاراژ

برای شروع محاسبه BTU، کافی است اندازه کل گاراژ خود (بر حسب فوت مکعب) را در 0.133 ضرب کنید. سپس آن عدد را در افزایش دمای مورد نظر ضرب کنید. این عدد نهایی را بگیرید و آن را به نزدیکترین هزار گرد کنید تا کل نیازهای BTU خود را برآورد کنید. به عنوان مثال، یک فضای گاراژ با 4000 فوت مکعب ضرب در 0.133 و دوباره در افزایش دمای 56 درجه به 30000 BTU نیاز دارد. فراموش نکنید که هنگام تعیین اندازه بخاری، کارایی گاراژ خود را در نظر بگیرید. یک گاراژ با عایق کاری به اندازه یک گاراژ نشتی و عایق ضعیف به کوره بزرگی نیاز ندارد. در دراز مدت، عایق بندی و آب بندی نشت هوا در گاراژ یا کارگاه شما می تواند هزینه های انرژی را به میزان قابل توجهی کاهش دهد. همچنین ممکن است نصب پنکه های سقفی را برای کمک به گردش هوا در نظر بگیرید، به خصوص اگر گاراژ یا کارگاه شما دارای سقف های بلند باشد.

چه اندازه هیتر تابشی برای یک گاراژ یک ماشین نیاز دارم؟

شما می توانید گرماتاب ایده آل برای گاراژ خود را با استفاده از فرمول اندازه (به فوت مکعب) برابر 0.133 برابر افزایش دمای مورد نظر محاسبه کنید. این عوامل متفاوت است، اما ما به طور کلی یک بخاری گاراژ 8000 – 12000 BTU را برای یک گاراژ یک خودرو توصیه می کنیم.

بخاری تعمیرگاهی مناسب برای یک گاراژ دو ماشین چقدر است؟

برای گرم کردن یک گاراژ متوسط ​​دو خودرو، به یک هیتر تابشی نیاز دارید که بتواند تقریباً 6000 تا 9000 فوت مکعب هوا را گرم کند. توصیه می کنیم یک بخاری گاراژی 30000 تا 50000 BTU تهیه کنید تا گاراژ دو خودروی خود را به دمای راحت برسانید.

برای هیتر تابشی 3 خودرو به چند BTU نیاز دارم؟

یک بخاری گاراژی 50000 BTU بهترین گزینه برای گاراژی است که برای سه ماشین یا بیشتر مناسب باشد. اگر بخاری گاراژ شما BTU های کمتری دارد، واحد به سادگی نمی تواند فضای بزرگ را به اندازه ای که می خواهید گرم کند.

دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *