درباره سیستم بخاری تابشی

درباره سیستم بخاری تابشی (گرماتاب)

درباره سیستم بخاری تابشی (گرماتاب)

آشناییت با سیستم بخاری تابشی

اگر به دنبال بهینه سازی مصرف سوخت جهت تولید و تامین گرمایش در فضاهای باز و بزرگ هستید، توصیه ما به شما خرید و نصب سیستم بخاری تابشی یا همان گرماتاب خواهد بود. این دستگاه های بهینه و کم مصرف به بهترین شکل می توانند در فضاهای صنعتی با ابعاد بزرگ مورد استفاده قرار گیرند. بر حسب نیاز، شما می توانید به دو شکل جامع برای استفاده در کل مساحت سالن و همچنین به صورت موضعی از این سیستم برای ایجاد گرمایش استفاده نمایید.

استفاده از این سیستم گرمایش دارای مزایای گسترده ای برای شما خواهد بود. جهت آشناییت با سیستم بخاری تابشی و مزیت های آن با ما همراه باشید.

آشناییت با سیستم بخاری تابشی

گرماتاب (هیتر سقفی) چیست؟

همانگونه که می ‌دانید پیشرفت تکنولوژی موجب شده که امروزه به منظور ایجاد گرمایش و سرمایش در فضاهای گسترده و سالن های بزرگ از روش های مختلف استفاده شود. با توجه به اهمیت بهینه سازی مصرف سوخت، نوع سیستم و روشی که شما برای تولید گرمایش انتخاب می کنید باید به خوبی بتواند موجب جلوگیری از مصرف زیاد سوخت و اتلاف انرژی شود. به همین منظور طراحی و استفاده از سیستم گرمایشی گرماتاب این شرایط را برای شما فراهم کرده تا یک سیستم با عملکرد و بازدهی ایده ‌آل در اختیار داشته باشید.

آشناییت با سیستم بخاری تابشی

عملکرد بخاری تابشی

نوع عملکرد سیستم گرمایش تابشی به گونه ای است که می توان از آن در فضاهای کاملا باز استفاده نمود در واقع تا به الان تنها راه گرمایش بهینه فضای باز استفاده از این بخاری های تابشی است زیرا مانند سیستم های سنتی و زمینی هوا را گرم نمیکند بلکه لفراد و شیا را گرم میکند و عملکرد این سیستم از عملکرد طبیعی خورشید الگو گرفته شده است. تصور کنید در یک روز برفی هستید و دمای هوا زیر صفر است ولی با این حال به محض اینکه زیر نور تابش خورشید قرار می گیرید احساس لذت بخشی از گرما را تجربه می کنید. از این رو با نصب این سیستم بخاری سقفی در مکان هایی مانند سوله های صنعتی، سالن های تولید، فضای باز کافه و رستوران ها، تراس یا آلاچیق ویلا میتوانید حتی در روزهای سرد هم در این محیط ها آسایش دمایی داشته باشید.با توجه به اینکه این نوع سیستم گرمایش نیاز به نصب و اجرای موتورخانه مرکزی ندارد، به خوبی می تواند در موارد مختلف برای شما کاربرد داشته باشند.

برای اطلاع از مراحل نصب سیستم بخاری تابشی کلیک کنید.

نصب سیستم گرمایش در شرکت یخچال سازی آلبرز

مزایای استفاده از سیستم گرمایش تابشی

همانگونه که عنوان کردیم با توجه به ویژگی های سیستم گرمایش تابشی می توانید از آن ها در شرایط مختلف و مکان های گوناگون بهره ببرید. با توجه به عملکرد این سیستم چنانچه در سالن های صنعتی از آن استفاده کنید به خوبی می توانید تامین گرمایش در سالن های بزرگ را انجام دهید. علاوه بر این مستقل بودن دستگاه های مختلف برای تامین گرمایش موجب می ‌شود که شما در بخش ‌های مختلف سالن بتوانید از بازدهی آن بهره مند شوید. عدم اشغال فضای فیزیکی، سرعت بالا در تامین گرمایش، مصرف گاز بسیار پایین و همچنین نصب و راه اندازی رایگان و سریع از دیگر مزایای استفاده از این سیستم گرمایش خواهند بود.

جهت آشناییت با ایمنی و مزیت های بیشتر بخاری تابشی کلیک کنید.

هیتر سقفی فاران تابش

خرید سیستم بخاری سقفی (گرماتاب)

اگر به دنبال تامین گرمایش در مکان های مختلف مانند سالن های صنعتی، گلخانه ها، رستوران ها، فضاهای باز و سالن‌های ورزشی و… هستید، شرکت ما (رهروصنعت) به نمایندگی از شرکت فاران تابش در استان مازندران و گلستان با ارائه گرماتاب و نصب و اجرای آن خدمات گسترده‌ ای به شما ارائه می دهد.

با کارشناسان ما در ارتباط باشید و از خدمات رایگان مشاوره ما بهره مند شوید.

با ما تماس بگیرید

دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *